Baybee's life

Baybee's life

Önálló Muli droid...

2010. október 16. - baybee

Igen. Mind a 4 vizsgám teljesítve. Sorban 92,5%, 90%, 98% és 95%... Hurrá, hurrá, hurrá... Baromi jó érzés. Mostmár lassan meg lesz az összes programhoz a jogosultságom, és akkor már egyedül csinálhatom a dolgomat. Naggyon vááááárom már...

Egyébként vicces volt tegnap. Felhívtam az IT-sokat, hogy segítsenek beállítani a kitekintő gyorsvonatomat. Aszongya a csaj, a nagy okos informatikus, akinek kurvára látványosan nincs kedve dolgozni, hogy majd meg kapom emailben, hogy mikor lesz kész a hozzáférésem. Mondom neki, hogy dehát az email fiókomról van szó... Nem baj, majd megkapom emailben. Na ennek a kérdésnek még 3x nekifutottunk. De valahogy a nagy okos informatikus ezt nagyon nem akarta megérteni, hogy ha nem állítja most be az email hozzáférésemet, akkor hiába küldik el emailen, hogy hülyegyerek beléphetsz a fiókodba, mert már műxik azt valószínűleg én nem fogom megtudni, hisz nem férek hozzá az emailjeimhez... De végül ráhagytam, hogy oké, küldd el emaiben, hogy hozzáférhetek az email fiókomhoz.

Aztán felhomályosítottak a többiek, hogy szépen menjek vissza és addig hívogassam az IT-t, amíg egy srác nem veszi fel, mert a srácok segítenek a csajok köcsögök. Mindegy ennek ellenére másodjára is egy csaj vette fel, de ő már nem akart meggyőzni arról, hogy majd email-ben értesít, hanem tök normálisan megcsinálta.

Ilyenkor azért erősen tagadom, hogy egykoron én is majdnem ilyen kockafejű informatikus lettem. De már kigyógyultam... :O)

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr967188233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása