Baybee's life

Baybee's life

Röfög az ágy alja

2010. szeptember 02. - baybee

...avagy nincs ekkora malac a világon.

Történt úgy, hog már hetek óta megketyósodott a food vezető kis baszatlan picsa nálunk. Aki mellesleg 1 azaz egyetlen hónappal fiatalabb nálam. De istenkirálynőnek érezi magát. És egyeduralmat akar gyakorolni az egész interben. Már hetek óta kóstolgatott és tegnap szerencséjére talált is fogást rajtunk, így kitiltott az áruházból. Magyarul munkanélküli lettem. Igazából keserédes szájízzel csapot- papot otthagytam szemetestül a bolt kellős közepén, és fél kettőkor eljöttem. Hogy mostan aztán igazán motiváltan kell munkát keresnem. Mert a svájci frank az egyre drágább, a hitelünk meg egyre nő, és egy fizuból még ketten sem élünk meg, nemhogy kis ogréetalpacskákról álmodozni...

Na de ma reggel úgy gondoltam, hogy ha már mégsem kell dolgozni menni, akkor biza kitakarítok végre úgy istenesen, és a kertjeimet is leápolgatom, aztán majd délután elkezdek munkát keresni. Na idáig nem jutottam el. Mert röfögött szerencsemalacom. Csörög a telefonom, egy ismeretlen 30-as szám. Gondolkodtam, hogy felvegyem-e. Azt hittem a baszatlan picsa hív. Na gondoltam akkor nagylevegő és most elmondom, hogy mekkora sunyi gecinek tartom én őt valójában, és egyébként meg egy senkiházi kis liba, akit jól meg kéne baszni. Felveszem, és egy ismeretlen kedves csaj szól bele, hogy ő bizony A Multitól hív, és bár nem ismerjük egymást, de úgy tudja, hogymúlt héten voltam bent egy állásinterjún, ahová akkor nem vettek fel, de most mégis úgy alakult, hogy ha érdekel a dolog, akkor hétfőn reggel 8-kor mehetek dolgozni hozzájuk. wááááááááááááá... és be leszek jelentve teljes pénzre, és határozatlan idejű szerződést kapok, és 3 hónap próbaidő...

Hát vannak még csodák... És eszembe jutott, hogy tavaly a SzuperNagyi azt asztrologizálta nekem, hogy milyen szar lesz a 2010-es évem... Biztos felhős volt az ég és nem látta a szerencsemalac csillagzatot... Vagy az én drága Mamám figyel rám onnan fentről. És a legjobbat akarja nekem... Köszönöm, Mama... nagyon szeretlek! :O)

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr457188219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása