Baybee's life

Baybee's life

Babakocsi 1

2009. november 05. - baybee

Ha már napok óta szarul vagyok, akkor ma unalmamban megnézegettem a babkocsikat. Igazából meglepődtem, hogy a brendonból eltűntek a normál árfekvésű, de nekem tetsző babakocsik, amik még úgy másfél éve voltak. Na mindegy. Azért találtam egyet, ami árban sem annyira nagyon gáz, meg persze a kedvencem... :O)

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr817188065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

40778 2009.11.09. 09:15:54

nekünk ilyenünk van, már a másodikat szolgálja, nagyon szeretem...de lehet, hogy ha most kellene vennem, akkor én is könnyebb kocsit vennék!

4286 2009.11.09. 10:10:07

Tudom, tudom, tudom... a súlya... de ez ilyenkor elvben még csak huszadrangú dolog. Majd, ha már cipelnem kell, akkor lehet, hogy eszembe fog jutni, hogy de igazad volt... :O)

40778 2009.11.09. 20:29:43

ha nem kell lépcsőn felcipelni, akkor csak javasolni tudom :)))) mi nagyon szeretjük!

Baybee 2009.11.10. 08:35:21

Hát az tuti, hogy hozzánk a tetőtérbe nem kell cipelni, szerintem a lépcsőn fel sem férne. Amúgy meg max. 4-5 lépcsőt kell majd egyszer cipelni... Remélem, mire szükség lesz rá, addigra meg lesz lent a beépített terasz, és akkor ott maradhat.
süti beállítások módosítása