Baybee's life

Baybee's life

Polcszervíz rulez...

2010. július 17. - baybee

Hát ahhoz képest, hogy februárban még az alig munkától is kipurcantam, mostanra egészen jól belerázódtam. Igaz amit keresek az kb. éhen halni sem elég. Így folyamatosan keresem az új lehetőségeket. Bár eddig nem túl sok sikerrel. De ez is több, mint a semmi.

Egyébként meg igen komolyan elgondolkodtunk a külföldi munkában is. Hollandia, New York és Németország merült fel lehetőségként. Én dojcslandba nem annyira vágyom, mert nem szeretem a német nyelvet. Hollandia az nem túl segítőkész. NewYorkba meg kimenni sincs egyelőre pénzünk. Na igen... a pénz... húúúúúúú... Az azért kőkemény, hogy már 12-én csak írd és mondd 3000 Ft-unk volt, és ez egészen kb. 20-áig így is lesz. Azaz napról napra kevesebb. Még jó, hogy ez a motoros túra eg fillérünkbe sem kerül, mert az a "kedves ember" finanszírozza a Zuramnak is. Na mindegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr587188211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása