Baybee's life

Baybee's life

A Multi

2010. szeptember 11. - baybee

Egy hét "munka' - tanulás után is tetszik nekem ez az egész. Tök jó. Irodaában dolgozhatok, gép előtt -amire újongva mondta FarmerLány barátném, hogy akkor úúúúúúúújra lesz normális blogod??? - telefonon, csiniben... Műköröm és miegymás. Igen, ez az én világom. Jaj de nagyon várom, hogy leteljen ez a tanulós időszak és saját asztalom gépem és fiókom legyen...

Ja, és FarmerLány azon is jót vigyorgott, hogy a kurvából lesz a legjobb feleség, merthát A Multinak azon osztályán fogok dolgozni, amivel én is soxor szembekerültem fogyasztóként. És én nem voltam a legjobb fogyasztója A Multinak.

Szóval nagyon állat a dolog. És végre ez az első olyan munkám, amire azt tudom mondani, hogy na igen, erre lehet mit alapozni. :O) És nem nyávogok, hogy ne keresek több százezret, mert nem keresek olyan rettentően sokat. De ez legalább biztos. És mivel szolgáltató multi, és régi vágású úriemberről van szó, így ha jól csinálom, és miért ne csinálnám jól, akkor ez eléggé biztosnak mondható állás.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr467188221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása