Baybee's life

Baybee's life

Óvoda...

2009. november 23. - baybee

Hát az van, hogy a szomszéd csaj pénteken elvitt itt MessziVidéken az óviba. Az óvi nagyon szép, legalábbis amennyit én láttam belőle. Viszont a vezető - és helyettes óvónők betegek voltak, így nem tudtam kivel beszélni. Majd valamelyik nap megint elmegyek oda. Illetve most nagy erőkkel belevetem magam a neten a környékbeli óvik keresésébe, ugyanis nagyon jófej volt a csaj, mert felajánlotta, hogy ha megkeresem az óvikat, ő szívesen elvisz oda engem kocsival. Úgyhogy most az van, hogy munkát keresek. :O) De ezt most élvezem.

Igazából még Pest is szóba jöhet, de szigorúan olyan környéken, amit vonattal meg lehet közelíteni, azaz 20 percnél többet nem kell bkvzni, avagy, ami még jobb lenne Zoli munkahelyének a környékén.

És, hogy miért most? Egyrészt besokalltam A Cégtől, másrészt besokalltam az idióta emberekből, harmadrészt egyre kevésbé jó és élhető az, hogy felváltva dolgozunk Zolival, és nem utolsó sorban, ha már beleadunk apait-anyait a gyerek projektbe, akkor kurvára nem mindegy, hogy lesz-e hová visszamennem, illetve, hogy mennyit tudok az államtól szakítani, abban a rövidke 2 azaz kettő (hogy rohaggyon meg, aki ezt kitalálta) évben, amíg "gondtalan" kisgyermekes anyukaként tengethetem mindennapjaimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr867188075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása