Baybee's life

Baybee's life

PánikVásárlás...

2010. április 05. - baybee

Sosem értettem, hogy az emberek ünnepek előtt miért mennek pánikbevásárolni. Ha már csak egyetlen napra is bezárnak a hiperek, megőrülnek az emberek. Ha meg netán kettőre, akkor egyenesen hisztirohamot kapnak. Anyámék is ilyenek... Én is ezt örököltem, bár mára ezt már kinőttem. Nem tartozom a zárás előtti utolsó morzsát is kisöprő gyűjtögető emberek közé.

Na tegnap este egy kicsit sajnáltam, hogy túlvagyok a pánikbevásárlós betegségen. Ugyanis olyan este 8 körül felötlött bennem a felismerés, hogy én ma tökfőzeléket akarok főzni és enni. Igenám... De nincs itthon tök. Van sóska, spenót, zöldbab és zöldborsó, amiből remek főzelékeket lehet csinálni. De A Nő tököt akar... És képes voltam ma délután 3ig elhúzni a főzést, mert bár tele a hűtő, de ha nincs tök, akkor mijafaszt főzzek, nincs semmi... Nagynehezen kiegyeztem a zöldbabbal, de nem sok kedvem van enni belőle, mert éééééééééén kibaszott tökfőzeléket akarok most enni...

Megjegyzem pénteken is meg a Zuram szombaton is volt Tecsóban, és ha még pánikbevásároltunk volna, a fagyasztott tök valószínűleg akkoris kimaradt volna a repiből.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr547188185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása