Baybee's life

Baybee's life

Állásinterjú...

2010. március 27. - baybee

...vagy valami hasonló félmaraton. Tegnap délután 2re invitáltak meg a MagentoMulitihoz, ügyfélkapcsolati képviselőnek. Jól hangzik mi? Hát kérem szépen ezt annak idején még a nyelvújítás előtti időkben bolti eladónak hívták. :O) Végülis mondjuk nem sokat agyaltam azon, hogy mit takarhat ez a munkakör mikor jelentkeztem rá, de azért széles mosollyal fogadtam, amikor mindez kiderült. No de sebaj, igazából ez sem rossz meló, sőt... Az egyetlen bibi ezzel a tegnapi dologgal, hogy 3/4 2-től fél 7ig ott basztam a rezet. Ugyanis először elmesélték mindenkinek a nagy általánosságot. Ez volt úgy kb. 50 perc. Ez így tök jó, meg minden, mert nekik sem kell egyesével újra ugyanazt elmondani, és esetleg olyan kérdésekre is választ kap az ember, ami neki mondjuk akkor épp nem jut eszébe, de más megkérdezi. Na de ami ezután jött... Na az vicces... vagyis nem vicces, csak nyögvenyelős szenvedős izé volt. Mindenkivel egyesével elmeséltették az életét, persze négyszemközt, meg kérdezgettek egy két dolgot. Ez is oké, persze. Majd adtak egy szórólapot, és azt a terméket kellett "eladni" nekik, illetve egy nyelvi tesztet adtak. Hát baszki az angolom az valami fergetegesen szar. Még a miben segíthetek az ment, meg a szükségem van adatokra és iratokra, na de még volt ott egy néhány (nem sok, összesen kb. 6 mondat) érdekes mondat. És csak az a siralmas ebben számomra, hogy tényleg alap mondatok voltak. Na mindegy. Ez csak mellékes dolog a sztoryban.

Na szóval ott tartottam, hogy el kellett adni egy terméket nekik. Volt elég időm arra, hogy mindenféle hülyeség az eszembe jusson, ugyanis majd 2 órát kellett várni. Mivel ez már a másfeledik kör volt. Azért csak másfeledik, mert tulajdonképp mindenkinek meg kellett csinálni ezt is, aki ott volt, eddig nem válogattak. Amúgy majd hétfőre derül ki, hogy köllök-e vagy sem. Szóval látszik, hogy túl soxor láttam a TerézAnyut, és nem véletlenül érzek én nagy hasonlóságot kettőnk közt. Eszembe jutott, amikor neki is odaadtak először egy tűzőgépet, majd egy "valamit" (fogalmam sincs mi volt az az izé), hogy adja el, mint a cég vezető termékét. És a csaj nézett kétségbeesetten, majd annyit mondott... >>KELL???<< Hát ha más nem is jutott volna eszembe, akkor ez tutira... Amúgy szerintem jól eladtam magam, legalábbis igyekeztem ráérezni arra, hogy merről lehet jól megközelíteni a kérdést. De önPR-ban nem vagyok rossz, ezt tudom, csak ne kéne angolul tudni, vagyis inkább megfordítom, jobban érezném magam, ha tudnék normálisan angolul. Persze miért nem csinálom akkor... Otthon lusta vagyok, tanárhoz járni meg nincs "kedvem"...

Hát ennyi a tegnapi nagy állásinterjú. Amiben csak az volt szar, hogy majd 5 órán keresztül tartott... Vagyis még ez is oké lett volna, ha előre szólnak, hogy 3 napi hidegélelem és pizsi - fogkefe szükségeltetik. :O)

Ja, egyébként meg tessenek drukkolni, hogy bejöjjön... Mert akkor úgy szeptembertől neki lehet állni a gyerekgyártásnak is. :O)

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr307188173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása