Baybee's life

Baybee's life

Nem tudom...

2010. február 25. - baybee
...ez az a szóösszetétel, ami soxor elhangzik mostanában. De ameddig csak én hajtogattam, bele sem gondoltam a valódi értelmébe. Azt gondoltam, hogy a "fogalmam sincs" és a "nekem tök mindegy" szinoníája. De nem az... Valójában A Tudat és A Lélek harca. A félelem, és a bizonytalanság szavai. A felelősség vállalástól való menekülés. Nincs olyan, hogy nem tudom... Tényleg nincs. Igenis mindenki tudja, hogy azt az adott dolgot akarja-e vagy sem. Legfeljebb bizonytalan, vagy nem mer sem igent, sem nemet mondani rá. Igen, én is tudom mindig, amikor azt mondom, hogy "nem tudom".

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr977188127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása