Baybee's life

Baybee's life

???

2010. február 19. - baybee
Félek. Vagy nem is tudom... Az éjszaka nehezen aludtam el, és olyan "rossz" érzésem volt. Féltem... A jövőtől... Haza akarok költözni, ez nem kétséges. De mi lesz azután? Most minden olyan jó, olyan tökéletesnek mondható. Félek attól, hogy mi lesz, ha mindez megint elromlik??? Sokat tanultam, mostmár tudom mit lehet és mit nem lehet elmondani. Miről mesélhetek és miről jobb ha hallgatok. De félek attól, hogy nem tudom rendesen a helyén kezelni a dolgokat. Félek, hogy csak én kötök kompromisszumokat, és nekem kell mindenben megalkudnom. Félek a kiszolgáltatottságtól...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr107188117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása