Baybee's life

Baybee's life

Maybe, next time...

2010. február 16. - baybee
Hát a mai vizsga nem nyert. Őszintén... nem tudom hogy érzem magam... Ha jól belegondolok semmi meglepő sincs ezen. Amennyit tanultam... hahaha... az kb. tanulásnak sem nevezhető. Az 500 oldalból kb. 50-et olvastam el és jegyzeteltem ki. A többibe belelapoztam. Meg a tesztet nézegettem. Viszont bosszant, mert csupán írd és mondd 0,5 azaz fél pont kellett volna a sikeres vizsgához. A 100 pontból 59,5 pontom lett. És 60-tól sikeres a vizsga. Hagyok egy percet végiggondolni... És azért bosszant csak, mert voltak olyan kérdések, aminél gondolkodtam a válaszon és nanáhogy a rosszat xeltem be. Meg olyan is volt, hogy a többszörös választásnál a 2 jó helyett csak 1et húztam be, pedig a másikra is gondoltam. Bosszant, igen... De mondjuk talán jobb is így, mert az eszénél elvéreztem volna, az egészen biztos. Nem az, hogy gépen kell megírni, hanem a tartalmi résznél. Na ahhoz tényleg kevés az a "tudás"(-nak nem nevezhető dolog), ami a fejemben van. Na meg így a szóbeli is automatikusan halasztódik. De legalább csak 1x 7400 Ft-ot kell fizetnem a pótvizsgára. És mostmár tudom, hogy milyen is ez a vizsga. Mostmár nem kapkodom el... De azért kicsit le vagyok törve, mint a bilifüle... Mert... mert... mert basszus CSAK FÉL PONT kellett volna... ááááááá...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr937188109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása