Baybee's life

Baybee's life

Babakocsi 2

2009. november 06. - baybee

És, hogy tovább fokozzam a dolgokat, kitaláltam, hogy ugyebár az előző babakocsi az a hagyományos 4 kerekű, amihez van textil mózes, meg autós ülés, potom 85.000 Ft-ért, viszont én ezt a 3 kerekű verzióját szeretném, ami 64.000 Ft, de nincs hozzá semmi. Így azt ötlöttem ki unalmamban, hogy az első verzióból csak a kocsit olyan 65 - 70 ezerért el lehetne adni, mert csak a kocsi is drágább ennél, és akkor helyette külön megvennénk a 3 kerekű kocsit. És, ha még csak 65-ért tudjuk eladni, akkoris árában vagyunk, és lesz egy olyan komplett babakocsink, ami Baybeenek nagyon bejön. És az anyaga is szép, szerintem, meg az ára is "jó" (bár ez relatív, mert így is kurva sok), és tulajdonképp nem is fizetnénk rá. Ja meg a színe is unisex, tehát nem csak egy tipúsú kölökkel használható. Bár mondjuk, ha nem kifejezetten ródzsacín, akkor én nem vagyok arra kényes, hogy fiús vagy lányos a babakocsink. És, ha már ennyire megálmodtam mindazt, ami még nem aktuális, akkor azt is hozzáteszem, hogy ha a nagyszülők is beletennének, akkor meg is tudnánk venni... Na de ez még a jövő zenéje. Bár Zoli olyan elégedetten mosolygott azon, amikor mondtam Neki, hogy babakocsikat nézegettem unalmamban. :O)

p.s.: és potom 2 kilóval kevesebbet kéne emelgetnem. Mondjuk a kérdés az, hogy ha hordozni akarom, akkor mennyire éri meg 85 ezret belefektetni egy babakocsiba. De asszem ez nem kérdés nálam, mert ami nálam egyszer bekattant, annak úgy is kell lennie, sajnos. Szóval ez most így bekattant, és állati büszke vagyok magamra, hogy így kitaláltam a dolgokat... És hát hurrá, most megint ott tartok, hogy kölköt akarok szülni...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr47188067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása