Baybee's life

Baybee's life

Szeret??? szeret...

2009. szeptember 13. - baybee

Csütörtök óta itt vagyok, együtt vagyunk. Tök jó. Szeretem... Szeretek Vele lenni, szeretek itt lenni, szeretek mellette aludni, mellette ébredni... szeretem, amikor esténként félhulla állapotban beülünk a kádba...

Ő is szeret... Tudom, érzem... Bár a "varázsszót" nem hajlandó kimondani. Nem erőltetem, de hiányzik... Elmondja, hogy szeret Velem lenni, szereti, ha együtt vagyunk, szeret mellettem aludni, szereti a főztömet, szereti, ha az ölében ülök (bár szerintem kurva nehéz vagyok Neki...)  Elmondj, hogy boldog Velem, jól érzi magát, vigyorog, mint  tejbetök. Szeret hozzám bújni, szereti, ahogy "játszom" Vele, és jól felhúzom... Szereti, hogy szeretem, ahogy "játszik" Velem... De azt nem mondja, hogy szeret...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr557187977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

62451 2009.09.13. 09:24:10

Majmondja... ;) ezek pasik... :DDD
süti beállítások módosítása