Baybee's life

Baybee's life

PMT

2010. április 29. - baybee
A LógusNéni elküldött egy csoportterápiára. Ööööö... Lehet nagyképű vagyok, de ez nem nekem való. Én sokkal intelligensebb vagyok annál a 11 embernél, akik ott vannak. Van egy velem egy korú csaj, aki ott tart a szüleivel, ahol én úgy 7 -8 éve. Van 2 nálam valamivel fiatalabb, az egyik a tipikus vallási fanatista csendes őrült, a másik pusztán idióta. A többiek tizen évekkel öregebbek nálam. Van egy nő, akit a fia tesz tönkre, na őt sajnáltam. Van kb. 3 nő, akiről nagyjából semmi nem derült ki számomra. És van 3, akik egyenesen a pszichiátriáról jöttek. Nagyjából ott tartanak, hogy kössük le magunkat és ne foglalkozzunk a problémáinkkal. Nodefasza. És kb. arra kíváncsiak, hogy a szart hogyan lehet úgy beintegrálni a földbe, hogy az ne látszon ki, és lehetőleg a szarszag se érződjön. Néha kicsit Csernusnak éreztem magam, mert tettem fel olyan kőkemyény kérdéseket, amire köpni nyelni nem tudtak... De ez van. Vagy pusztán csak nagyképű és bunkó vagyok... Amúgy kíváncsi vagyok a folytatásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr957188195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása