Baybee's life

Baybee's life

Kényes Úri lány...

2010. február 24. - baybee
... avagy nem szokta a paraszt(lány) a szántást. Voltam ma beugrósnak "polcszervízes"... Tök jól hangzik, de magyarul lefordítva mezei árufeltöltő. Kész, kipurcantam pedig csak 5 és fél órát dolgoztam. Hát karizomra és hátra gyúrni már nem nagyon kell, és az állóképességem is hamar javulni fog. Teljesen kész vagyok. A hátamat nagyon érzem, meg a talpaimat is. Kicsit gáz, hogy mennyire ellustultam vagy nem is tudom minek nevezzem ezt a dolgot. Hát már 10 éve annak, hogy csomagoló raktárban dolgoztam, 8 - 12 - 16 órát. Azóta kényelmes munkáim voltak. De mondjuk nem baj egy cseppet sem, ha edződök egy cseppet, mert eléggé a béka segge alatt van az általános erőnlétem. Úgyhogy jó lesz jövőhéttől a heti 3xi edzés és diéta is.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr907188125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása