Baybee's life

Baybee's life

2009. november 02. - baybee

...annyira össze vagyok zavarodva... a kicsi lelkem szárnyal, és az ösztönök adják alá a lovat, közben meg a Tudat visszaránt, és megálljt parancsol. Ami nem feltétlenül baj. És tulajdonképp a lelkem is nyugodt. Csak... nem is tudom mi csak...

Tulajdonképp tegnap döbbentem rá, hogy mennyire az ösztönök mondatnak velem dolgokat. Eddig azt gondoltam, hogy ahogy én poénra veszek bizonyos dolgokat, amit Zoli mond, ugyanúgy Ő is poénra veszi ezeket a dolgokat tőlem. Hát nem biztos. Tegnap kicsit olyan érzésem volt, hogy unszolásnak, erőltetésnek érzi, pedig nem is akarja. Pedig igazából én nem erőltetésnek szántam. Sőt... Igazából fogalmam sincs, hogy mit akarok. Úgyhogy most lesz, amit a NagyFőnök dob a gépbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr317188055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása