Baybee's life

Baybee's life

Annyira szeretem...

2009. október 21. - baybee
... amikor esténként azt mondja, hogy olyan jó, hogy ott vagyok.
... amikor azt mondja, hogy úgy szereti, amikor hozzábújok.
... amikor a legváratlanabb pillanatban azt mondja, hogy szép vagy...
... amikor azt mondja, hogy imádlak.
... amikor idétlen.
... amikor gitározik, nekem, vagy csak magának.
... amikor olyan édesen mosolyog.
... amikor a gondolata is látszik... ;O)
... amikor alszik.
... amikor elégedett a szakácsával.
... amikor... egyszóval mindig.

Tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok szerelmes belé. Hogy nincs lángolás. De... de ez annál több SZERETEM...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr267188045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása