Baybee's life

Baybee's life

Boldog...

2009. október 19. - baybee
Tegnap hazafelé bementünk még a nagybátyjáékhoz. A nagybátyja felesége és annak az anyja teljesen meg voltak kettyenve... Szinte örömtáncot jártak miattam... De komolyan... Kicsi panelban laknak, úgyhogy a falakon simán áthallatszik minden. Azt beszélték, hogy milyen vagány csaj vagyok, és hogy klasszisokkal szebb, és intelligensebb, mint az eddigi összes elődöm együtt. És milyen jó hatással vagyok a Zolira, és mennyire látszik rajta, hogy boldog... és... és... és... Aztán a Zolit is megkérdezte, hogy boldog-e. Simán hallottam a másik szobában... De ezt tudta a Zoli is. Mert először csak annyit mondott, hogy fogjuk rá. Aztán Sztella kérdezte tőle, hogy miért mondja ezt, van valami? Zoli meg közölte, hogy nincs, de nem mondhatja azt, hogy boldog, mert itt vagyok és én is hallanám... hehehe... micsoda titkok... Szóval boldog... szóval örül nekem mindenki, aki ismerte az eddigi elődjeimet... Mástól is hallottam már, hogy mondta a Zolinak, hogy vigyázzon rám, meg el ne bassza, meg itt van egy gyönyörű barátnője... és már azt is tudom, hogy az utolsó elődöm egy erőszakos picsa volt, aki minden lépését ellenőrizte, és nem csinálhatott azt, amit akart... Szóval én tényleg főnyeremény vagyok. :O) De ezt ő is tudja ám, csak nem meri bevallani... ;O)

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr617188043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása