Baybee's life

Baybee's life

Karácsony...

2009. október 18. - baybee

Na hát ma idáig is eljutottunk... Vicces, ahogy előadta, de csak kimondta...

Az úúúúúúúgy volt, hogy mentünk NagyFaterjához a kórházba látogatni. Odafelé beugrottunk a Tecsóba venni Neki üccsit. A pénztárnál nézegettem, és döbbenettel vettem tudomásul, hogy a Kindertojás valami 240Ft körül van. Ezt meg is jegyeztem Zolinak, minden hátsó- és célzó gondolat nélkül. Mire Ő közölte, hogy hát sokba kerül egy gyerek. De ha szeretném akkor veszünk egy kindertoját és kikeltetjük. Hehehe... Mondtam, hogy én nem néger gyereket szeretnék, hanem inkább olyan okosat, mint az anyja és olyan szépet mint az apja, de ha fordítva sikerül az sem baj... :O)

Aztán beértünk a kórházba. Tudta, hogy hová kell menni, de megállt a kiírásnál, kérdeztem, hogy mit keres erre vigyorogva közölte, hogy szülészet 5. emelet. Nofene, szólhatott volna, hogy szülni jöttünk, nem úgy készültem. Ha ezt tudom, akkor hozom a gyereket is magammal. :O) Mire kifejtette, hogy ez nem úgy van ám. Azért kell felmenni oda, mert itt kell igényelni a gyereket a Gólya Futár szolgálatnál, és akkor felveszik a rendelést és egyszercsak kb. 9 hónap múlva szólnak, és ide kell bejönni érte. :O) Édes volt, ahogy előadta. Nahát én nem tudtam megállni és mondtam Neki, hogy hát igény az volna rá... Mire mosolygott, és mondta, hogy neki is.

Harmadik nekifutás ezügyben már majdnem hazafelé a kocsiban volt, amikoris Corás újságot nézegettem, ahol le volt fotózva egy gyerek, és mellé írva, hogy 1200Ft. Mutattam Zolinak, hogy nézd milyen óccsó ez a gyerek, és még fiú is, vegyünk egyet. Erre mondta, hogy ááááá... az ilyen előnevelt gyerekek nem olyan jók már. Ki tudja miért ilyen óccsó, ez már gyanús. Inkább maradna a saját keltetésnél. :O) És... és... és... ezután jött az, amin csak mosolyogni tudtam nagy megelégedéssel... Közölte, hogy majd karácsonykor elültetünk egy kintertojást, és meglátjuk mi lesz belőle... Én meg azótais csak vigyorgok ezen a két szón... karácsonykor kindertojást ültetünk... Annyira imádom...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr877188037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

74806 2009.10.19. 13:55:35

És benne lesz a meglepi. :D:D Nagyon szurkolok, hogy legyen. Ha ez működik én is beszerzek egy saját kindert. :D:D
süti beállítások módosítása