Baybee's life

Baybee's life

Amikor minden kerek...

2009. október 09. - baybee

Hát ma eljutottunk egy kerek egészhez... Kezdődött azzal, hogy én már egy ideje kíváncsi voltam arra, hogy Hunor mit szól hozzá. (azért mégiscsak az 1es számú szívszerelememnek le köll csekkolnia a vetélytársát...) Na ma ez megtörtént, és meglepő módon, pacsival és puszival köszöntötte az idegen "bácsit" (ha már én néni vagyok időnként, akkor Zoli nanáhogy bácsi), majd egészen jól eljátszottak. Aztán Zoli felhívta a keresztanyját, aki hallotta Hunor hangját és megkérdezte, hogy miénk-e a gyerek. Mire Zoli halál komolyan annyit válaszolt, hogy nem, de már nálunk sincs messze... Én néztem rá kissé ijedten és kérdő tekintettel, Ő meg csak mosolygott rajtam. Majd hazafelé a kocsiban áradozott egy sort Hunorról, meg a leendő fiáról... :O) :O) :O) Éskissé csalódottnak éreztem, mikor mondtam Neki, hogy bár elég soxor ég a gyomrom, és mostanában rendszeresnek is mondható, hogy reggel a kocsiban igen szépen felfordul a gyomrom, mégsem gondolnám, hogy ebből június végén szülés lenne... (ami egyébként számomra egy horror lenne, mert Abbé ugye 2010-re ígérte, hogy az én gyerekemként fog újjászületni, és az előző életeiben -de legalábbis az utolsóban is júniusi születésű volt- és a kínai fogamzás naptár szerint ez a baba is fiú lenne...íazt hiszem egy kissé meg lennék zakkanva ettől, és idő kellene ahhoz, hogy ezt fel tudjam dolgozni... na de mindegy.)

És ami a legjobb, hogy végre eljutottunk odáig majdnem 2 hónap után, hogy a szex is kurva jóóóóóó volt. Na ez az, ami hiányzott nekem, ez igazából már üti azt a szintet, amihez kicsi Baybee szokva vagyon...

És csak ismételni tudom maga, hogy semmi nem számít, csak ezek a pillanatok, amikor együtt vagyunk, amit érzek rajta, amit látok a szemében, amit érzek belül... és ez minden küzdelmet, türelmet és kitartást megér... mert szeretem... és csak ez számít...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr537188029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

74806 2009.10.10. 13:01:57

Na, ez az! Jó ezt olvasni. Legyen is kerek! És tartson örökké.
süti beállítások módosítása