Baybee's life

Baybee's life

2009. október 07. - baybee
Amúgy vasárnap délután kb. 2re sikerült is teljes harcidíszbe vágnunk magunkat, és indulásra készen felpattantunk a kétkerekű vasparipára... Cél a kecskeméti arborétum, merazjó... állítólag. ;O) MAnuális gps-en megnéztük merre... követtük is a fejünkbe vésett mentális térképet, azaz Zoli, én meg csak néztem ki a fejemből, és élveztem a motorozást. Persze nem találtuk meg cím alapján... Aztán megkérdeztünk egy háemcsét, és végül meg lett. Bementünk, de ez csak egy nagy parkos erdő körbekerítve... Na jó, tisztában voltam vele, hogy mi az az arborétum, meg azzal is, hogy nem fogunk ott ámuldozva sétálgatni. Úgyhogy az arra alkalmas első üres asztal-pad kombinációra lehuppantunk, a fotók is ott készültek. Aztán kb. másfél órát el voltunk ott, utána hazamentünk. Arra pont jó volt, hogy együtt legyünk, meg ne legyünk otthon...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr477188027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

40778 2009.10.08. 14:50:28

:))))))))))))))))))) de jót röhögtem, látom befürödtem az ajánlatommal...de nekünk itt a nagy Alföld közepén egy bekerített erdő is nagy szám :)))))))))

4286 2009.10.08. 15:31:57

Jóvanna, tudtam ám én, hogy mijazaz arborétum, meg azt is, hogy minket ez nem fog olyan nagyon érdekelni. De mindenesetre megállapítottuk, hogy milyen jó lesz majd kölkökkel ott csatangolni, meg a babakocsiban toligatni.

40778 2009.10.08. 19:53:41

na jó én romantikuskettesbenaszerelmemmel szemmel már nem tudom nézni a világot, csak babaszemmel...úgy pedig tényleg jó hely...na majd jövőre :))))))))))))) mit babakocsival????? MT-vel nem? örülök és drukkolok továbbra is csendben nektek...és jöhetek azért azzal, hogy ugyehogymegmondtamhogyteismegtalálod????????????? :)))))))

62451 2009.10.08. 20:43:38

Vbegy: én is mindig ezt szoktam mondani Neki? Dejóóó, hogy mástól is ezt hallja! :))))))))))

4286 2009.10.09. 23:32:07

Jóvanna... kívülről mindig könnyű okosnak lenni. :O)
süti beállítások módosítása