Baybee's life

Baybee's life

Hétvége...

2009. augusztus 31. - baybee

... azt hiszem azt még nem mondtam, hogy gitározik is, meg van egy passzív együttesük, akikkel hétvégente próbálnak. Szóval nem csak vadmotoros, de vadrocker is. Tinilányok álma. :O)

Szóval olyan 1 körül végzett a próbával, hazament, aztán jött értem. És ma reggelig semmit sem csináltunk. Azaz persze nem így van...  Beszélgettünk sokmindenről... Ami furcsa - kurta... mert tulajdonképp elpoénkodunk dolgokon. Ugyanakkor azt érzem, hogy Ő komolyan gondolja. Meg én is szeretném komolyan venni, de egyelőre tudatosan védem magam...

Szombat este, azaz vasárnap hajnali fél 4kor aludtunk el. Elkezdtük nézni a Terézanyut, aztán egy idő után már csak háttérzajként funkcionált. ;O) Ehhez képest reggel fél 9kor már fel is keltem. Magamtól... Rágyújtottunk, Nescafeztunk, majd visszabújtunk az ágyba Jóbarátokat nézni. Majd felkeltünk és Baybee főzött, meg mosogatott. Közben Zoli kitakarította a HarciTeknős minimáldizájnos akváriumát. Olyan de olyan finom tepsis bolognait csináltam... hűűűűűűűűű... Amíg a kaja hűlt, elmentünk sétálni. Szigorúan csak egy kis kört a környéken. Majd kaja, és Ő mosogatott... Aztán aludtunk a forma-1-en. :O) Vicces volt, én kb. az első 3 kört láttam, meg az utolsó 12-t. Bár azt is csukott szemmel, csak akkor már nem aludtam.  Na de nem baj.

Majd átjött  a szomszéd srác meg a 2 gyereke. Annyira jó, hogy ilyen közvetlen, jófej szomszédaik vannak. De komolyan. Mesélt róluk Zoli, meg aztán át is mentünk. Én már most élvezem ezeket a szomszédolós cuccokat. De komolyan. Ez ugyebár nálunk nem lehetett igazából soha, merthát anyám... 

Hétfőn meg hajnalban keltünk, mert Zoli 8ra jár dolgozni...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr707187951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása