Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Baybee's life

Baybee's life

Have a szex...

2009. augusztus 28. - baybee

Na igen...  Ez így ilyen formában egy érdekes dolog. Ugyanis mindent nem fogok leírni, mert ezt a blogot a saját magam szórakoztatásán túl arra is szánom, hogy ha majd egyszer a gyerekeim apja is beleolvashasson. Már ha érdekelni fogja Őt. És nem biztos, hogy minden egyes részletet szeretne akár több év távlatából visszaolvasni. Na meg a barátnőim kommentjét látni. Úgyhogy csak szalonképesen.

Szóval az a nagy helyzet, hogy a szex terén István engem nagyon elintézett. Őt überelni elég nagy művészet. Nem is igazán sikerült senkinek éveken át még csak megközelíteni sem. Viszont Karesz igen rendesen vetélytársa ebben.

És ma reggel is úgy keltem ki az ágyból, hogy oké jó volt, mert nem mondhatom, hogy nem, de... De valami hiányzik még... Nem tudom pontosan megmondani, hogy mi... valami... És ezt a valamit kell vagy megtalálni, vagy lealkudni a színvonalat, és kompromisszumot kötni. A legdurvább viszont az volt, hogy az éjszaka egy adott pontján egy vérprofi kurvának éreztem magam mellette... Értem ezalatt a szakmai tapasztalatomat... hehehe... És erre most az egyszer nem vagyok büszke...

Cucka azt mondta, hogy ha ezt így érzem, akkor nekem kell eldöntenem azt, hogy mi a fontosabb a szex vagy hosszútáv... Tudom, hogy ez utóbbi, csak még azt nem tudom pontosan, hogy meddig leszek képes  ezzel a kompromisszummal ellenni. Mert nekem, mint kiderült, meg eddigis sejtettem, hogy a szerelemhez a szex is nagyon nagyon szorosan hozzátartozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr247187945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása