Baybee's life

Baybee's life

08.22 este

2009. augusztus 27. - baybee
Na hali!
Képzeld ma egész nap túráztunk. :O) A cipőm igaz megette mindkét sarkam kő keményen, de jóóóóóóóó volt, nagyon.
Pusztavacsra mentünk, és ott iszonyatos nagy kört tettünk. Kb. 4,5 órát sétáltunk.
És voltunk nála, SAROKKÁDJA vaaaaaaaan... úgy vigyorogtam, amikor megláttam... Már csak a mosogató gép hiányzik, ezt meg is jegyeztem, erre vigyorogva közölte, hogy majd a 10. gyerek után kapsz olyat is, addig tessen szépen csak manuálisan mosogatni. :O) Na szóval legalább az is kiderült, hogy sok gyereket szeretne...
Jaaaaaaaaaj basszus úgy érzem, mintha a Marsról pottyan volna ide a pasi. Ja, ez a pasi egyébként Zoli. :O)
És tegnap este nézegettem fotókat a neten, mert volt egy zenekaruk is, tudod mire jöttem rá... ez mondjuk nem annyira vidám dolog, de nekem első blikkre, ahogy néztem a fotókat, főként profilból az Istvánra hasonlít az arca... Na mindegy. A lényeg, hogy minden napra van valami új meglepi, ami egyre több közös alapot ad... És olyan infantilis, mint én... és hűűűűűűűű meg haaa... meg ilyenek...
jaaaaaaaaaaj... holnap meg... na nem is mondom, úgyis tudod mi lesz holnap. :O)

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr77187937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

74806 2009.08.27. 09:23:54

Woww. Köszönöm a meghívót. Te én annyira örülök. Olyan izgalmas egy új szerelem. Teli csodával. kíváncsisággal, örömmel. A gyomrodban a lepkékkel. :D Nagyon tud valamit a srác ha ennyire elvarázsolt. :-)) Nagyon boldog vagyok, hogy örülsz!! :-)

56172 2009.08.27. 09:51:34

Köszönöm szépen a meghívót! Vigyorogva olvastam végig, amiket eddig írtál... :DDD Jajj, olyan jó, ILYEN boldognak "látni" olvasni!!!!! Nagyon-nagyon örülök Nektek!!! Rádfér a boldogság!!!! :)))))

4286 2009.08.27. 11:35:38

Köszi csajok, igyexem...

62451 2009.08.27. 13:29:00

Én is vagyok ám, csak néma levente üzemmódban! De remélem, tudod-érzed-láttad tegnap, hogy mennyire nagyon örülök Neked-Nektek! :)

4286 2009.08.27. 20:14:24

Igeeeeeeeen...

80688 2009.08.28. 09:01:16

:))) Először is köszönöm a bizalmat. Ez sokat jelent nekem. Másodszor meg nagyon-nagyon örülök neked. :) Emlékszel mit mondtam neked (azt hiszem az utolsó alkalommal, mikor nálunk voltál)? Mármint a pasikról, stb. ;) Tényleg nagyon-nagyon örülök neked, ez annyira fantasztikus!!!!!

4286 2009.08.28. 16:51:14

Ja, basszus valamelyik nap eszembe jutott...
süti beállítások módosítása