Baybee's life

Baybee's life

Az úúúúúúúúúgy vooooooolt...

2009. augusztus 26. - baybee
...hogy amikor még dec. - jan. környékén nem voltunk olyan túl jól Karesszal, dafke beregisztráltam egy netes társkereső szarra. ezt nem mondtam soha senkinek, mert alapjában véve nem hiszek benne. De úgy voltam vele, hogy ne rajtam múljon. Néha jött egy - két nyomoréktól egy - egy mail, de igazából válaszra sem méltattam. Aztán el is felejtettem az egészet. Mígnem kb. 2 hete kaptam megint egy emailt. Alig tudtam elolvasni, mert már a jelszóra sem emlékeztem. Szkeptikus voltam, de 3 -4-5 levélváltás után éreztem, hogy van valami a srácban. És ma taliztam vele... áááááááááááá... basszus... ezt elmondani nem lehet... féltem, mert tudod, hogy elég harapófogó típus vagyok, na meg most épp nem is a legjobb passzban. De nem tudom mi van velem, saját magamat meghazudtoló módon képes voltam beszélni, poénkodni... több, mint 4 órát sétáltunk és beszélgettünk. Állati jó fej pasi. És van egy bazi jó motorja, azzal haza is hozott. Mindigis tudtam, hogy imádom azokat a hatalmas dögöket. És el sem fogod hinni, de nincs felesége, egyedül él egy külön bejáratú lakrészen, a másik felén ugyan a szülei, de ez kell, mert különben el sem hinném, hogy nem csak álmodtam... :O) Jaaaaaaa és mindösszeesen csak írd és mondd 33 éves... Igen, igen, igen.... nem öreg... :O) :O) :O)

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr317187931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása