Baybee's life

Baybee's life

Gondolatok a magyar egészségügy margójára...

2010. február 16. - baybee
Az úgy volt, hogy ma kitaláltam, hogy akkor a János kórházas projectet elfelejtem, és jön az újabb terv; Bajcsy kórház. Ott is van majdnem minden, ami kell. Azaz, ami kell az van, ami meg csak para-vésztartalék azon már nem parázok... Úgyhogy ma szépen fogtam felmentem a Bajcsy kórház oldalára és összeszedtem, ami nekem kell. Nőgyógyi ügyben még mindig nem vagyok okosabb. Mert hiába volt ott egy telefon szám, nem vették fel. És nem egyszer próbálkoztam csak... Hol foglalt volt, hol csak simán nem vette fel senki. Így találtam egy amil címet és írtam egy szívhez szóló szerelmetes emailt, hogyaszongya lécciléccilécci... Na azért nem ennyire, csak leírtam, hogy mi a pálya. Kíváncsi vagyok válaszolnak-e és főként, hogy fogadnak-e a nőgyogyis szakrendelésen annak ellenére, hogy nem tartozom oda. Aztán felhívtam az endokrinológiát, beblöfföltem, hogy már van beutalóm, és időpont kéne. Na itt jön, amire számítottam, a legkorábbi időpont június 22... Mostmár rutinróka vagyok, nem lepődtem meg, nem akadtam ki, és nem kérdeztem meg, hogy de azért még ugye 2010-ről beszélünk. Szóval van még egy kis időm beutalót szerezni. Aztán még a kardiológiát is felhívtam, ahol szintén bekamuztam a beutalóm létezését egy időpontért cserébe. És láss csodát, már március 30-ra kaptam is lehetőséget. Amin viszont meglepődtem, hogy ilyen "gyorsan" megy ez szép fővárosunkban. Na szóval elkezdődik az újabb 2010-es kanosszajárás, és lehetőleg ez már az utolsó lesz és innen egyenes út vezet majd a szülőszobára. Ja, és jövőhéten kedden megyek le DiliVárosba a házidokinénimhez a beutalókért, illetve lehet, hogy ott is meglátogatom a nőgyogyit. Abból baj nem lehet... Szóval most ez van, ennyivel is előrébb vagyunk már...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr617188111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása