Baybee's life

Baybee's life

Vizsga...

2010. február 09. - baybee
Azt hiszem megint túlvállaltam magam... Azaz nem, csak megint hozom a formám. Vagy úgyis mondhatni én már nem változom. Nagyon lelkesen vetettem bele magam a lehetőségbe, hogy megint tanulhatok. Hiányzott is már egy kicsit. Óóóóó, mit nekem majdnem 400 oldal, 2 hét alatt megtanulom röhögve, és minél hamarabb legyek túl a vizsgán. Aha. Majd 400 oldal tömény szopás az egész... ááááá... Ja, és a több, mint 2 hétből már csak alig 6 napom van megtanulni. Asszem kezdek parázni, meg kezd baszogatni a lelkiismikém is, hogy az elmúlt jópár napot elbasztam rendesen. Úgyhogy most éjjel - nappal tanulás van. No igen, csakhogy ez sem túl jó megoldás, mert kb. 3 óra után azt sem tudom, hogy mit olvasok. És minden mondatot szó szerint 5x újra kell olvasnom, és majdhogynem betűzgetni kell a szavakat... De pozitívan állok a dologhoz, a hülyéknek szerencséje van...

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr207188101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása