Baybee's life

Baybee's life

Miegymás...

2010. április 24. - baybee

A munkát szeretem, de kurva fársztó. Ellenben pénz az nem sok. Így eléggé átmenetinek tekintem, bár azóta nem erőltettem túl magam a keresgélésben.

Fáradt vagyok... Nagyon... Napi sok - sok órát képes lennék aludni. Főként, hogy új 180*200-as abszolut hangtalan ágyunk van. Baromi fura, hogy nem recseg - ropog minden egyes moccanásra. Egyébről nem is beszélve. ;O) Bár a szex így sem működik az ágyon, mert szerintem a rugós matrac rugózása nem segít. Sőt engem egyenesen zavar. Na de mindegy, elég kreatívak vagyunk...

A lakás egy katasztrófa övezet. De tényleg. Borzasztó... De a lustaság erősebb, mint amennyire zavar... Ciki, tudom, de ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr737188191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása