Baybee's life

Baybee's life

Nem vagyok hozzászokva...

2009. augusztus 28. - baybee

... nagyon sok mindenhez Zolival kapcsolatban. Azaz a normális pasikkal, mert Ő ám az... A Judit is megmondta. :O)

Szóval fura volt nekem már az elején ez a lendület. Az oké, hogy egy telken lakik az anyjáékkal, ha már hazavisz, akkor illik bemutatni. Ez tiszta sor. Bár nem megszokott.

Fura ahogy kommunikálunk. Néha totálisan elbeszélünk egymás mellett... ha majd neked, ha majd nekem...Néha meg úgy beszélgetünk, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy holtodiglan, holtáiglan...Persze ez utóbbi a több.

Fura, hogy sokat beszélek... De komolyan, szerintem aki ismer személyesen meglepődne. És fura, hogy tök totál magamtól képes voltam elmondani Neki bizonyos dolgokat...

Fura, hogy a néha azt látom a tekintetében, hogy úgy néz rám, mint egy IstenNőre. És ezt nem a szex utáni, de kurvajó vagy Baybee tekintetre értem... 

Szóval még vannak jócskán dolgok, amiket szoknom kell még. De azt hiszem menni fog, mert határozottan tetszik az irány. Igazából az a legfurább, hogy eddig azt hittem normális kapcsolataim voltak. Legalábbis némelyik. De tulajdonképp nem... Bár az csak egy állapot, hogy eddig vadidegen pasikat csak egy - két éjszakás felejthető szexre szedtem össze. Azok a pasik, akik érdemesek a Baybee ExPasija címre, azok... mondjuk nincsenek túl sokan... szóval mind mind olyanok, akiket már előtte is ismertem. Na meg nős volt, vagy egyéb más defektje, ami merőben felborította a normális párkapcsolat forgatókönyvét.

A bejegyzés trackback címe:

https://14501.blog.hu/api/trackback/id/tr687187943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása